Kaikki alkoi vuonna 1994, jolloin VILA tuli osaksi BESTSELLER-ketjua. VILAn brändifilosofia on naisellisuus, aistillisuus ja yksinkertaisuus.
1 Naisellisuus.
VILA on sitä mieltä, että naisellisuus tuo täydellistä tasapainoa herkkään ja siroon tyyliin, joka ilmentyy kaikissa vaatteissa, kiitos pienien yksityiskohtien tyyleissä ja materiaaleissa. VILA on siis naisellinen merrki sydämeltään ja VILA mahdollistaa ilmaisemaan personaalisuutta muotivalintojen kautta.
2 Aistillisuus.
Elämänilo on asia, joka piilee aistillisuuden takana. Aistillisuutta voidaan myös kuvailla intohimona kokemuksia kohtaan, jotka näkyvät vaatteissa. Aistillisuutta ei voi pelkästään ilmaista vaatevalinnoissa, vaan miten vaatteita kannetaan. Elämästä nauttiminen ja määrätietoisuus mitä haluaa elämältä tekee arjesta vielä paremman ja hauskemman.
3 Yksinkertaisuus.
Tyylin ytimessä pilee puhdas ja yksinkertainen lähestymistapa muotiin. Yksinkertaisuus on omainsuus, joka mahdollistaa persoonallisuuden näkyä. "Vähemmän on enemmän" toimii.
VILAn valittikortti on se, että uusimmat trendit ja suuntaukset poimitaan nopeasti ja noin 4-6 viikossa uudet tuotteet löytyvät
myymälästä.
0 Kommentit